RETOUREN
De mogelijkheid van retourzending geldt gedurende 14 dagen. Indien er meer dan 14 dagen zijn verlopen sinds je aankoop, kunnen we je geen ruil of terugbetaling aanbieden. Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen, komen in aanmerking voor een retour.
Het artikel moet in de originele verpakking worden teruggestuurd. Sommige artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dat geldt bijvoorbeeld voor beachwear items.
Andere artikelen die niet kunnen worden geretourneerd zijn cadeaubonnen.
Om je retour te verwerken, moeten de producten in de originele verpakking zitten met originele labels.
Terugbetalingen (indien van toepassing): Na inspectie van de teruggezonden artikelen, sturen we je via e-mail of we je terugbetaling hebben goedgekeurd of geweigerd.
Verlate of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing) Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening. Het kan even duren voor je terugbetaling te zien is. Als dat niet het probleem is, neem dan contact op met je bank. Vaak is er tijd nodig om een terugbetaling te verwerken. Heb je dit gedaan, maar heb je je terugbetaling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@queensandgents.nl.
Afgeprijsde artikelen (indien van toepassing) Er kunnen geen terugbetalingen worden gedaan voor artikelen die zijn afgeprijsd, een cadeaubon met het de oorspronkelijke aankoopprijs is een alternatief.
Ben je niet tevreden en wil je het artikel retourneren?
Stap 1
Meld je retour per email aan: info@queensandgents.nl. Vermeld hierin je naam, bestelnummer en itemnummer(s). Je hoeft niet te wachten op antwoord.
Stap 2
Pak de onbeschadigde en ongedragen artikelen in.
Stap 3
Vink op de pakbon de items aan die je retour stuurt en vermeld de reden van retour. LET OP: je hebt dus geen retourformulier meer nodig.
Stap 4
Je kunt zelf een pakketdienst uitkiezen waarmee je je retour terugstuurt. Denk eraan dat je ZELF een retourlabel aanmaakt (online) of laat aanmaken bij de pakketdienst. De retourkosten zijn voor je eigen rekening. LET OP: stuur je retourzending niet naar een afhaalpunt. Wij zijn niet in de gelegenheid om dit op te halen!
Stap 5
Bewaar de track & trace code van je retourzending goed, zodat je zelf kunt nagaan of de zending in goede orde is afgeleverd bij ons. Wij sturen geen bevestiging van ontvangst!
Stap 6
Aankoopbedragen worden binnen de wettelijke 14 dagen gecrediteerd.
Item defect ontvangen?
Als u een bestelling van ons heeft ontvangen en u merkt dat het product defect is, meld dit dan binnen 24uur aan onze klantenservice info@queensandgents.nl. WACHT met het aanmaken van een retourlabel totdat wij hebben gereageerd op de email. Na het aanmaken van een retourlabel kunnen wij de kosten niet meer vergoeden!
Wij hebben ons retourbeleid aangepast om zowel jou als onze planeet ten goede te komen. Je kunt tot 3 artikelen zonder extra kosten retourneren. Voor elk extra item brengen wij €1,- in mindering op je retourvergoeding.
Waarom extra kosten voor te retourneren producten?
In navolging van grotere webshops willen, ook wij onze klanten oproepen om bewuster en selectiever te shoppen. Wanneer je minder dan 3 items retourneert, zijn er geen extra kosten. So a win-win: jij bespaart op retourkosten en we verminderen samen de impact op het milieu.
Het retouradres is:
Queens and Gents
Van Peltstraat 14
6301JT Valkenburg aan de Geul